Home

Galerie

Reguli

Scenarii

Contact

 

1. CAPTURAREA STEAGULUI
Pentru pr egatirea terenului sunt necesare urmatoarele:
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- 2 steaguri care sa fie arborate în bazele respective
Reguli :
Toti jucatorii trebuie sa înceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu 
2)Jucatorii care au fost  loviti sunt eliminati din joc;
3)Daca un jucator este eliminat în timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a               fost lovit.
4) O rice jucator il poate lua sa-l duca in baza lui.
5) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau  localizari ale membrilor echipei adverse;
6)Steagul trebuie sa ramâna vizibil tot timpul si trebuie carat în mâna, legat de mâna sau de gât.
7) Jucatorii au numar egal de bile, acestea sau markerele nefiind transmisibile.
Pentru a câstiga jocul :
-capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza proprie.

2. CLASIC
Pregatirea terenului Sunt necesare urmatoarele:
- 1 baze
- 2 echipe egale numeric;
- Alegeti o zona unde va puteti apara pentru a numi baza, amplasandu-va steagul;
- "Aparatorii" trebuie sa aiba restrictie la limitele bazei cu steag;
Reguli :
1) "Aparatorii" nu pot parasi baza cu steag sau ariile unde au fost limitati;
2) "Atacatorii" pot ataca din orice loc al terenului;
5) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc
6) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.
Pentru a castiga jocul :
- Echipa care ataca va fi desemnata castigatoare daca elimina toti jucatorii adversi( captureaza baza - obiectivul).
- Echipa care se apara va fi desemnata castigatoare daca nu pierde obiectivul in 30 minute sau         elimina toti jucatorii adversi.

3. BLACKJACK
Pregatirea terenului sunt necesare urmatoarele:
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- 2 steaguri care sa fie arborate in bazele respective;
- fiecare jucator are la dispozitie 21 bile cu vopsea.
Reguli:
1) Jucatorii nu au voie sa-si imprumute bilele de vopsea;
2) Cand un jucator si-a terminat bilele de vopsea el este eliminat din joc;
3) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul  desemnat a fi punct de pornire)si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;
4) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
6) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;
7) Cand un jucator poarta steagul, acesta trebuie sa ramana vizibil tot timpul si trebuie carat in mana, legat de mana sau de gat.
Pentru a castiga jocul:capturati steagul echipei adverse
 

4. IMPUSCATI-L PE CAPITAN
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- un membru al fiecarei echipe e ales Capitan;
- echipele sunt duse la bazele proprii;
- capitanul este legat cu o funie de obiect imobil (de exemplu un copac);
Reguli :
1) Capitanul nu-si poate parasi baza;
1)Capitanul nu-si poate desface singur funia
2) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza si nu pot parasi baza decat atunci cand jocul a inceput;
3) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
4) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.
5) Daca ti-ai terminat munitia esti eliminat din joc.
Pentru a castiga jocul : eliminati Capitanul echipei adverse.
 

5. CAPTURAREA STEAGULUI ALB
Pregatirea terenului sunt necesare urmatoarele:
- 2 baze
- 2 echipe egale numeric;
- 1 steaguri care sa fie arborat in mijlocul distantei dintre baze
Limita de timp sugerat : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului           de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
Reguli :
1)Toti jucatorii trebuie sa înceapa jocul de la baza
2)Jucatorii care au fost  loviti sunt eliminati din joc;
3)Daca un jucator este eliminat în timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a               fost   lovit.
4) Orice jucator il poate lua sa-l duca in baza lui.
5) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau   localizari ale membrilor echipei adverse;
6)Steagul trebuie sa ramâna vizibil tot timpul si trebuie carat în mâna, legat de mâna sau de gât.
7) Jucatorii au numar egal de bile, acestea sau markerele nefiind transmisibile.
8) Echipa care ajunge prima la steag nu este neaparat câstigatoare, daca cealalta echipa reuseste sa ia steagul pâna la ajungerea la destinatie a primei echipe.
Pentru a câstiga jocul :
-capturati steagul si aduceti-l la baza proprie.

6. SALVAREA OSTATECILOR
Pregatirea terenului: Sunt necesare urmatoarele:
-2 Echipe: "Salvatori" si "Teroristi";
-"Teroristii" aleg unul dintre "Salvatori" pentru a fi "ostatic";
-O baza unde trebuie adus "ostaticul" de catre "salvatori", numit? "Sanctuar"
-Sunt desemnate 2 arii de detentie a "ostaticului". Localizarea uneia dintre arii este comunicata "salvatorilor". "Teroristii" nu cunosc care dintre aceste arii a fost comunicat? "salvatorilor".    "Salvatorii" vor fi nevoiti sa-l salveze pe "ostatic"si sa-l escorteze la "Sanctuar".
Limita de timp sugerata: 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului           de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
Reguli:
1)"Teroristilor" le sunt oferite 5 minute avans pentru a tranporta "ostaticul" în una dintre cele             doua arii;
2)"Teroristii" sunt anuntati si ei de începerea jocului;
3)"Teroristii" nu pot muta ostaticul în afara ariei alese;
4)"Ostaticul" nu va încerca sa evadeze;
5)Daca "ostaticul" este lovit, echipa care l-a lovit pierde;
6)"Ostaticul" trebuie sa fie însotit de cel putin un "salvator" atunci când ajunge la "Sanctuar",            pentru a se termina jocul;
7)Daca "ostaticul" ramâne singur din oricare motiv, dupa ce a fost salvat, el trebuie sa ramana pe             loc si sa astepte ca "salvatorii" sa-l gaseasca. Poate striga dupa ajutor, daca vrea;
8)Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
9)Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau   localizari ale membrilor echipei adverse.
Pentru a câstiga:
-"Teroristi" : Opriti "salvatorii" în intentia lor de a-l duce pe "ostatic" la "sanctuar";
-"Salvatori": Aduceti "ostaticul" la "sanctuar"

7. VÂNATOAREA DE IEPURE
Pregatirea terenului sunt necesare urmatoarele:
-iepurele (o persoana);
-Vânatorii (o ceata de oameni);
-Un jucator se ofera voluntar sa fie iepure;
- Pentru a avea un oarecare avantaj, "iepurasul" primeste un numar nelimitat de bile si un scut
- Vânatorii au numai câte 20 de bile cu vopsea de fiecare jucator.
Limita de timp sugerata : 20 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
Reguli :
1) Loviturile care nimeresc scutul nu conteaza pentru eliminare;
2) Iepurele are 5 minute avans pentru a pleca în teren;
3) Se va da un semnal astfel încât sa stie si iepurele când a început jocul;
4) Toti Vânatorii încep în acelasi moment si din acelasi loc;
5) Daca un Vânator ramâne fara munitie el este eliminat din joc;
6) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
7) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale iepurelui.
Pentru a câstiga :
-Daca esti iepure: “TRAIESTE!!!”
-Daca esti Vânator: elimina iepurele.
Acest joc este un mod minunat de a încheia o zi de Paintball, mai ales daca jucati varianta cu limitare    de munitie.

8. Free for all
Recomandat pentru numar mic de jucatori. Fiecare jucator joaca pe cont propriu si ii are ca adversari pe toti ceilalti participanti. Castiga ultimul jucator care ramane dupa eliminarea celorlalti.
Este un scenariu bun pentru antrenament si dezvoltarea agilitatii si perceptiei in joc a fiecaruia.

 

©Copyright PaintBall Ogradena

PaintBall Ogradena Va asteptam Top66 Statistici