1.
CAPTURAREA STEAGULUI
Pentru pr egatirea terenului
sunt necesare urmatoarele:
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- 2 steaguri care sa fie
arborate în bazele
respective
Reguli :
Toti jucatorii trebuie sa
înceapa jocul de la baza
unde se afla steagul propriu
2)Jucatorii care au fost
loviti sunt eliminati din
joc;
3)Daca un jucator este
eliminat în timp ce poarta
steagul, el trebuie sa lase
steagul acolo unde a fost
lovit.
4) O rice jucator il poate
lua sa-l duca in baza lui.
5) Jucatorii care sunt
eliminati nu au voie, prin
cuvinte sau gesturi, sa
indice orice intentii sau
localizari ale membrilor
echipei adverse;
6)Steagul trebuie sa ramâna
vizibil tot timpul si
trebuie carat în mâna, legat
de mâna sau de gât.
7) Jucatorii au numar egal
de bile, acestea sau
markerele nefiind
transmisibile.
Pentru a câstiga jocul :
-capturati steagul echipei
adverse si aduceti-l la baza
proprie.
2.
CLASIC
Pregatirea terenului Sunt
necesare urmatoarele:
- 1 baze
- 2 echipe egale numeric;
- Alegeti o zona unde va
puteti apara pentru a numi
baza, amplasandu-va steagul;
- "Aparatorii" trebuie sa
aiba restrictie la limitele
bazei cu steag;
Reguli :
1) "Aparatorii" nu pot
parasi baza cu steag sau
ariile unde au fost limitati;
2) "Atacatorii" pot ataca
din orice loc al terenului;
5) Jucatorii care au fost
loviti sunt eliminati din
joc
6) Jucatorii care sunt
eliminati nu au voie, prin
cuvinte sau gesturi, sa-si
indice orice intentii sau
localizari ale membrilor
echipei adverse.
Pentru a castiga jocul :
- Echipa care ataca va fi
desemnata castigatoare daca
elimina toti jucatorii
adversi( captureaza baza -
obiectivul).
- Echipa care se apara va fi
desemnata castigatoare daca
nu pierde obiectivul in 30
minute sau elimina toti
jucatorii adversi.
3.
BLACKJACK
Pregatirea terenului sunt
necesare urmatoarele:
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- 2 steaguri care sa fie
arborate in bazele
respective;
- fiecare jucator are la
dispozitie 21 bile cu vopsea.
Reguli:
1) Jucatorii nu au voie
sa-si imprumute bilele de
vopsea;
2) Cand un jucator si-a
terminat bilele de vopsea el
este eliminat din joc;
3) Toti jucatorii trebuie
sa-si inceapa jocul de la
baza unde se afla steagul
propriu (sau punctul
desemnat a fi punct de
pornire)si nu pot parasi
aceasta zona decat atunci
cand jocul a inceput;
4) Jucatorii care au fost
loviti sunt eliminati din
joc;
6) Jucatorii care sunt
eliminati nu au voie, prin
cuvinte sau gesturi, sa-si
indice orice intentii sau
localizari ale membrilor
echipei adverse;
7) Cand un jucator poarta
steagul, acesta trebuie sa
ramana vizibil tot timpul si
trebuie carat in mana, legat
de mana sau de gat.
Pentru a castiga
jocul:capturati steagul
echipei adverse
4.
IMPUSCATI-L PE CAPITAN
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- un membru al fiecarei
echipe e ales Capitan;
- echipele sunt duse la
bazele proprii;
- capitanul este legat cu o
funie de obiect imobil (de
exemplu un copac);
Reguli :
1) Capitanul nu-si poate
parasi baza;
1)Capitanul nu-si poate
desface singur funia
2) Toti jucatorii trebuie
sa-si inceapa jocul de la
baza si nu pot parasi baza
decat atunci cand jocul a
inceput;
3) jucatorii care au fost
loviti sunt eliminati din
joc;
4) jucatorii care sunt
eliminati nu au voie, prin
cuvinte sau gesturi, sa-si
indice orice intentii sau
localizari ale membrilor
echipei adverse.
5) Daca ti-ai terminat
munitia esti eliminat din
joc.
Pentru a castiga jocul :
eliminati Capitanul echipei
adverse.
5.
CAPTURAREA STEAGULUI ALB
Pregatirea terenului sunt
necesare urmatoarele:
- 2 baze
- 2 echipe egale numeric;
- 1 steaguri care sa fie
arborat in mijlocul
distantei dintre baze
Limita de timp sugerat : 30
de minute. Limita poate fi
schimbata în functie de
marimea terenului de joc,
acoperire sau numarul de
jucatori.
Reguli :
1)Toti jucatorii trebuie sa
înceapa jocul de la baza
2)Jucatorii care au fost
loviti sunt eliminati din
joc;
3)Daca un jucator este
eliminat în timp ce poarta
steagul, el trebuie sa lase
steagul acolo unde a fost
lovit.
4) Orice jucator il poate
lua sa-l duca in baza lui.
5) Jucatorii care sunt
eliminati nu au voie, prin
cuvinte sau gesturi, sa
indice orice intentii sau
localizari ale membrilor
echipei adverse;
6)Steagul trebuie sa ramâna
vizibil tot timpul si
trebuie carat în mâna, legat
de mâna sau de gât.
7) Jucatorii au numar egal
de bile, acestea sau
markerele nefiind
transmisibile.
8) Echipa care ajunge prima
la steag nu este neaparat
câstigatoare, daca cealalta
echipa reuseste sa ia
steagul pâna la ajungerea la
destinatie a primei echipe.
Pentru a câstiga jocul :
-capturati steagul si
aduceti-l la baza proprie.
6.
SALVAREA OSTATECILOR
Pregatirea terenului: Sunt
necesare urmatoarele:
-2 Echipe: "Salvatori" si "Teroristi";
-"Teroristii" aleg unul
dintre "Salvatori" pentru a
fi "ostatic";
-O baza unde trebuie adus "ostaticul"
de catre "salvatori", numit?
"Sanctuar"
-Sunt desemnate 2 arii de
detentie a "ostaticului".
Localizarea uneia dintre
arii este comunicata
"salvatorilor". "Teroristii"
nu cunosc care dintre aceste
arii a fost comunicat?
"salvatorilor". "Salvatorii"
vor fi nevoiti sa-l salveze
pe "ostatic"si sa-l
escorteze la "Sanctuar".
Limita de timp sugerata: 30
de minute. Limita poate fi
schimbata în functie de
marimea terenului de joc,
acoperire sau numarul de
jucatori.
Reguli:
1)"Teroristilor" le sunt
oferite 5 minute avans
pentru a tranporta
"ostaticul" în una dintre
cele doua arii;
2)"Teroristii" sunt anuntati
si ei de începerea jocului;
3)"Teroristii" nu pot muta
ostaticul în afara ariei
alese;
4)"Ostaticul" nu va încerca
sa evadeze;
5)Daca "ostaticul" este
lovit, echipa care l-a lovit
pierde;
6)"Ostaticul" trebuie sa fie
însotit de cel putin un
"salvator" atunci când
ajunge la "Sanctuar", pentru
a se termina jocul;
7)Daca "ostaticul" ramâne
singur din oricare motiv,
dupa ce a fost salvat, el
trebuie sa ramana pe loc si
sa astepte ca "salvatorii"
sa-l gaseasca. Poate striga
dupa ajutor, daca vrea;
8)Jucatorii care au fost
loviti sunt eliminati din
joc;
9)Jucatorii care sunt
eliminati nu au voie, prin
cuvinte sau gesturi, sa
indice orice intentii sau
localizari ale membrilor
echipei adverse.
Pentru a câstiga:
-"Teroristi" : Opriti
"salvatorii" în intentia lor
de a-l duce pe "ostatic" la
"sanctuar";
-"Salvatori": Aduceti
"ostaticul" la "sanctuar"
7.
VÂNATOAREA DE IEPURE
Pregatirea terenului sunt
necesare urmatoarele:
-iepurele (o persoana);
-Vânatorii (o ceata de
oameni);
-Un jucator se ofera
voluntar sa fie iepure;
- Pentru a avea un oarecare
avantaj, "iepurasul"
primeste un numar nelimitat
de bile si un scut
- Vânatorii au numai câte 20
de bile cu vopsea de fiecare
jucator.
Limita de timp sugerata : 20
de minute. Limita poate fi
schimbata în functie de
marimea terenului de joc,
acoperire sau numarul de
jucatori.
Reguli :
1) Loviturile care nimeresc
scutul nu conteaza pentru
eliminare;
2) Iepurele are 5 minute
avans pentru a pleca în
teren;
3) Se va da un semnal astfel
încât sa stie si iepurele
când a început jocul;
4) Toti Vânatorii încep în
acelasi moment si din
acelasi loc;
5) Daca un Vânator ramâne
fara munitie el este
eliminat din joc;
6) Jucatorii care au fost
loviti sunt eliminati din
joc;
7) Jucatorii care sunt
eliminati nu au voie, prin
cuvinte sau gesturi, sa-si
indice orice intentii sau
localizari ale iepurelui.
Pentru a câstiga :
-Daca esti iepure: “TRAIESTE!!!”
-Daca esti Vânator: elimina
iepurele.
Acest joc este un mod
minunat de a încheia o zi de
Paintball, mai ales daca
jucati varianta cu limitare
de munitie.
8.
Free for all
Recomandat pentru numar mic
de jucatori. Fiecare jucator
joaca pe cont propriu si ii
are ca adversari pe toti
ceilalti participanti.
Castiga ultimul jucator care
ramane dupa eliminarea
celorlalti.
Este un scenariu bun pentru
antrenament si dezvoltarea
agilitatii si perceptiei in
joc a fiecaruia.